GARANTIE & KLACHTEN

Alle SUGARPOP haaraccessoires worden met veel zorg handgemaakt. We vinden het belangrijk dat je blij en tevreden bent met jouw bestelling. Soms komt het toch voor dat de bestelling niet in uitstekende staat afgeleverd wordt. En wij begrijpen ook dat je daarover graag met ons in contact komt. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hiervan bij ons te maken. Als het product onder de garantie valt, dan zal SUGARPOP kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Stuur altijd de volgende gegevens mee:

-       Jouw bestelnummer
-       Een goede foto, waarop het gebrek te zien is
-       Een korte toelichting
-       Eventueel een foto van de beschadigde verzendverpakking

SUGARPOP doet er alles aan om haar producten zo goed mogelijk aan je te leveren en jouw eventuele klachten zo goed mogelijk te behandelen. Als je je klacht eerst kenbaar maakt via info@sugarpop.nl, maar het niet leidt tot de gewenste oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

© 2021 - 2023 Sugarpop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel